16/6 Riktigt dålig dag...

Så börjar dagen med ett telefonsamtal från chefen klockan 08.05 på morgonen. Hon undrar om det finns någon möjlighet för mig att ta mig ut till hotellet och jobba hela dagen, inte vad Nicke och jag hade tänkt, men att jobba betyder pengar så visst- självklart ger jag mig av för att arbeta...
   Det börjar väl relativt bra på jobbet men bara för att göra nästan samma misstag som igår så lyckas jag även idag att dunka i huvudet. Denna gången i ett dörrhandtag och jag lovar: DET GÖR SKITONT! Så det kändes inte som en särskillt bra dag eftersom jag har en ganska obehaglig och smärtsam huvudvärk.

På plussidan är att Nicklas hade lagat mat när jag kom hem :-D Det kan rädda en dålig dag! Så kom vi också fram till att vi ville hyra en film och att det var dags att storhandla. Det blev att fara till City Gross och jag menar verkligen att vi storhandlade... Hade vi vetat att vi skulle handla så mycket hade vi tagit en vagn istället för två (men vi hade minst behövt 3) korgar! Totalt handlade vi för 800 kronor vilket kanske inte verkar så mycket men för mig som vanligen bor själv är det VÄLDIGT mycket! Så hittade vi något spännande på City Gross... Coca Cola cherry... Ja vi var givetvis tvugna att köpa en burk för att kunna testa!

Så bar det iväg att hyra en film. Det blev en actionfilm som enligt recensionerna skulle vara i stil med matrix fast men ännu mer späckat action och coola dataanimerade scener. Jösses vilket misslyckat filmval det var! Det måste vara bland det absolut sämsta jag någonsin sett. Jag orkade inte ens titta klart så bedrövligt var det! Nicklas nästan bara satt och skratta så chockad var han, det var absolut inget action och filmen hade ingen handling alls, jag kan inte ens tala om för er vad den handlade om för jag har verkligen ingen aning!!!
   Som om det inte vore nog med världens absolut sämsta film så var Coca Cola cherry det mest vidriga jag någonsin har drukigt! Det var så sött och så vidrigt att vi var tvugna att hälla ut den!!!

 BLÄH FÖR DESSA GREJER!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch för cocacola cherry:P. Allt bra med dig?

2008-06-19 @ 23:28:51
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Malin

Aj det gör verkligen ont att slå i huvudet så där, jag är med expert på att lyckas göra sånt. Å den där colan,usch inte alls det minsta god. Det enda man kan blanda i i smakväg i cola är citron, allt annat smakar apa. Minns du vaniljcolan för ett antal år sen?ryser

2008-06-20 @ 19:46:56
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0