17/6 IKEA och dammsugning (allra minst) :-P

Så bar det iväg till IKEA idag! Vi behöver köpa en hylla att ha DVD filmer med mera i för att vi ska få bättre plats i den bokhyllan som filmerna stod i först. Det roligaste med denna dagen vara att det VAR NICKLAS IDÈ att vi skulle till IKEA! Det är ju en smula ovanligt att killen kommer på en sådan utmärkt idé, eller hur?! :-D!

   Det blev en riktigt fin hylla i ek faner som får perfekt plats i det annars så "omöjliga att utnyttja hörnet". Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på Hyllan just nu för jag kan inte hitta kabeln som leder mellan telefonen och datorn.

   När vi köpt hyllan fick vi en OTROLIG lust att städa då vi nu hade en fin hylla och till det givetvis behöver en välstädad lägenhet :-D.  Men för att ni ska veta vad jag snackar om så kommer bilder givetvis snart! Så håll ut någon gång inom en relativt snart framtid kommer bilder på min hylla och min numera städade lägenhet :-D.


Det var allt från denna dagen!

Er tillgivna fröken Tette.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla gärna in min blogg =)

2008-06-23 @ 18:57:52
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=). BTW, fin blogg. Kolla gärna in hos mig, och hissa eller dissa vettja:D. Ha det bra!

2008-06-23 @ 19:02:17
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

IKEA är aldrig fel, allt bra med dig? jaa, usa fast bara på semester, 2 veckor eller nåt. Varför ska du inte till florida? Synas nån dag? O hur var din midsomar? Kram

2008-06-23 @ 19:43:29
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0