18/6 Modell och Fotboll!

Dagen började klockan 04.00 för mig då Nicklas telefon börjar att ringa som bara den. Det visade sig att han glömt att han skulle jobba hos hans mamma så han stack klockan 04.15 och då kunde inte jag somna om så jag satt vid datorn till ungefär klockan 07.00 för då var jag astrött igen!


Som en glad överraskning senare den dagen ringde Karin och frågade om jag var ledig idag och kunde tänka mig att vara med på lite bilder. Visst svarade jag och så bar det iväg till Klocket för att få vara lite modell :-D. Det var verkligen jätteskojigt även om jag inte var någon vidare toppen modell, så fort sminkningen var klar började mina ögon rinna massor och jag hade heller inte ett särskilt vackert och levande ansikte... Men vad kan man göra? Det är ju så jag ser ut! Så en verkligt stor eloge till Karin som lyckades ta riktigt bra bilder på mig!


http://www.estetiskt.blogg.se/
:titta in och ge henne en kommentar som belöning för hennes hårda arbete!

Foto: Karin Johansson
Idé: Karin Johansson
Smink: Karin Johansson
"Modell": Jag :-D




På kvällen bar det av till Becca och Doddo för att njuta av fotbollen. Det var i alla fall vad jag hade tänkt att göra men vad kan man säga egentligen! Sverige utslagna ur VM på grund av Ryssland. Alltså, det var en så pinsam match att jag inte ens orkar skriva mer än så här om den. Tyvärr blev det heller inte en astrevlig kväll för jag blev SÅ TJURIG efter att Sverige åkt ut att jag var löjligt dåligt sällskap!


Bilderna från kvällen: http://theresenylander.bilddagboken.se/


Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt bra bild på dig det där =)

2008-06-23 @ 21:02:12
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0