2/6 Folkrace och en allmänt trevlig kväll!

Så hade man fribiljetter till Folkracet- och det vore ju mer än löjligt synd att inte uttnyttja de! Nicke hade tänkt att gå på racet med Danne men det slutade med att både jag, Erik, Nicke och Danne gick tillsammans.
   Det var faktikst första gången som jag var på det här racet! Men oj så roligt det var. tyvärr så vann inte den bilden som jag satt och testade innan (se tidigare inlägg) men det var riktigt kul ändå! Hur som helst så var det absolut roligast att se starterna- och det som var mest spännande av allt var att det aldrig kom fram lika många bilar bakom kullen som det åkte in så man underade verkligen vad som hände där bakom ;-)
   En ordentlig volt fick vi se och en bil som totalt "rök" sönder- vilken otrolig doft det blev av det alltså! Usch säger jag bara! Hur som helst folkrace rekomenderar jag verkligen er att gå på för det var SÅ OTROLIGT ROLGT!

Folk som man gick in i där: Nickes mamma Anneli, Sandra och Svante, IQ med bror och far+ en del som inte förtjänas att namngivas för de hälsade inte ens :-S



Danne- Nicke och Tette på FOLKRACET (brorsan var med också- men han nådde inte upp till att vara med på bilden) ;-P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa folkrace är skoj, har gått på det ett antal gånger under min uppväxt =)

2008-06-10 @ 11:41:15
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0