29/5 Fiskmåsbaby och knockad av brorsan!

Så var det dags att (ännu en dag) tentaplugga. Som ni kanske vet så gör jag det helst på ett ställe, föräldrarnas tomt ute i Åby. Där är det soligt men ändå lite svalt och blåsigt vid vattnet och så kan jag bada om jag bli för varm.
   Började dock dagen med att gå till mammas jobb för att hämta ett recept på en jättegod potatissallad som känns sådär riktigt somrig och fräsch. Blev bjuden på lunch av mor och erbjuden skjuts hem om jag kunde vänta medans hon fixade 2 telefonsamtal till bara.
   Jag fick sitta på hennes jobbs riktigt stora altan och njuta av solen/plugga. Helt plötsligt blev det ett väldigt liv på en fiskmås. Det visade sig att de fått en baby och även om jag inte gillar fullvuxna fiskmåsar så måste jag säga att deras ungar är bra söta!

Hemma i Åby fick jag en hel del plugg genomfört men så kom även bröderna hem och då ville jag givetvis leka med de lite på studsmattan. Det slutade med att jag blev totalt knockad och att min näsa nästan knäcktes :-P Mycket roligt- eller inte :-P

Tillsist lite bilder från dagen: Mer finner ni på min bdb...

image132
Dagens outfit- lite intressant som vanligt när jag klär mig själv :-P
image133
Stolt mor och en nyfött fiskmåsbebis...
image134
Knockad av min älskade lillebror :-S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ajajaj det där med näsan.. du får hämnas på honom en vacker dag:). Jag vill med hoppa studsmatta med dig nån dag. Lovar att inte knocka dig:D

2008-06-03 @ 11:03:32
Postat av: Malin

Ajaj, såg ut att ha gjort ont det där. =S

2008-06-03 @ 11:29:52
URL: http://mallzawillow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0