30/5 Fotbollsbrorsan och en överasning på filmkvällen!

I Åby i dag med bara för att möjligheten fanns :-D Jag och Erik fick order om att åka ner till humpen och kolla på Gustafs fotbollsmatch. De ligger överst i serien så det är faktikst roligt att titta på. :-D Matchen slutade för övrigt med 5-1 till Gustafs lag och han gjorde en supersnygg assist som det givetvis blev mål på :-)
   Det roligaste under matchen var när en kille i andra laget smedby tror jag det var. Blev så himla arg att han hoppade in i nätet (i målet alltså) och fatsnade med foten- jag och Erik höll på att dö av skratt.

Förutom fotboll bjöd dagen på en STOR överaskning. Jag skulle ha filmkväll med Henke och Carin men på väg hem till mig ringer Nicke och berättar att han stod utanför porten! Så Välkommen hem till röran Nicke (han skulle ju ha kommit på söndagen- och då hade jag hunnit städa!)

Men men- här är bilder (mer: http://theresenylander.bilddagboken.se)

image135

Jag och Eriken kollar på fotboll... Eller låtsas att vi gör det iaf :-P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaa du, en del är riktigt dåliga förlorare.. skulle jag vilja sett.. haha

2008-06-03 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0