31/5 Bil och Mc-dag på café Röda Stugan + Brorsans dansuppvisning!

Så har man provsuttit i folkracebil. Så himla cool man kände sig. Men oj ojoj vilket himla oljud det var när han startade motorn! Och då var det bara en bil! Tänk om det hade vart race på riktigt (om jag inte redan vore döv så hade jag lätt blitt det efter det där) :-P
   Längtar definitivt till racet på måndag nu- nu fick man verkligen upp ögonen för det där! Nicke fick också provsitta, men han hade mycket svårare att få plats än vad jag hade. Jag har helt enkelt en alldeles perfekt kroppsform :-D

Brorsan (Gustaf) har dansat street i en termin nu. Han har blivit riktigt himla asbra! Det var så himla roligt att se honom på scenen. Trodde inte ens han skulle våga gå ut först men inga problem alls! Synd bara att alla bilder blev så löjligt dåliga!

image136
Tesen- the folkrace driver...
image137
Lillebror G- the streetdancer...

http://theresenylander.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tesen,, ditt nya smeknamn eller? x)

2008-06-04 @ 14:20:35
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0