5/6 Grattis studenterna 08!

Idag blev det antagligen årets mest stressade dag för mig! Jag skulle vara hos 6 stycken studenter, men jag kom till 2 av de iaf! Och jag var på 4 utspring, så hann med en del i alla fall!

Vill rikta ett stort GRATTIS till: Johan, Anden, Danne, Titti, Line, Sebbe, Emma och Linn!!!

Nu börjar erat liv, vad ska ni göra? Jag hoppas verkligen att ni lyckas med allt som ni tar er för och att ni har det otroligt roligt på vägen...

Själv är jag på väg att skapa mig ett liv och mycket har hänt sedan jag själv sprang ut, men skulle jag skriva vad som hade hänt här hade det ju blivit ett rent "jag härmar Sandra inlägg", så det är kanske bäst att låta bli ;-)

Bilderna från en del av de studenterna och festerna finns på min bdb... Här lägger jag bara 3 småbilder föreställande Danne, Johan och Titti...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa studenttider är skoj, men ändå inte för de som ska plugga vidare tycker inte jag. Fira ska man väl när man har gått ut skolan helt! =D

2008-06-10 @ 11:44:24
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag venne, vad tycker du?? Om det är bra väder vore det ju najs o dra till en badplats men samtidigt om det är dåligt så vill man ju helst va inne och då är stan rätt bra haha ^^ Köpte ett nytt linne idag =) vet ej varför =S har nästan ångestkänslor nu för jag vet inte ens varför jag köpte den!! =O men just då kändes det som jag ville belöna mig själv.. känns konstigt usch =S

2008-06-11 @ 17:24:09
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fin sidan har blivit med blommor o allt:)

2008-06-12 @ 10:59:54
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0