Så blev allting löjligt fel och Tette hade ju något viktigt att skriva! (9/6)

OJOJOJ! Jag har gjort fel! Kan alla som ser det här ta och titta tillbaka till inlägget den 9/6 och glömma bort vad som står där. Det blev lite fel, eller kanske mycket fel! Visserligen var jag med Becca den dagen och vi hade riktigt roligt tillsammans men det var INTE det jag skulle blogga om ju!

Sandra M fyllde ju 21 år IDAG (idag som i den 9/6 alltså!) DET skulle jag ju blogga om! Ett JÄTTEGRATTIS till Sandra! Hurra hurra hurra för dig! Ingen födeslsedagsfest den här gången dock?  När jag pratar om Sandras födelsedag finns det en annan VIKTIG händelse jag måste nämna!
   Det var exakt ett år sedan jag träffade Nicklas för första gången! Förstå om inte Sandra hade fyllt år och Nicklas fått ett bra?! intryck av mig... Då hade allt sett riktigt annorlunda just nu...

Så SANDRA- OTROLIGT STORT TACK TILL DIG!


Sandra, den nu mer 21-åriga damen men då 20-åriga flickan :-P samt första synen av Nicklas ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0