10/10 :-(

Har kommit ut ur duschen- vågade inte drunkna (försökte inte ens)
Gråter dock fortfarande- usch, jag HATAR att gråta.
I det här fallet känns det inte ens bättre...

2500 är lika mycket som en mådnadshyra.
2500 är vad man får i bidrag från CSN- OBS jag får ju inte ens bidrag just nu :-(
2500 är SÅ OTROLIGT MYCKET pengar för mig just nu att jag inte kan tänka klart.

Jag kan fixa det här på ett sätt kanske.
Jag säger upp lägenheten på måndag
Jag hoppar av utbildningen på måndag
Jag söker socialbidrag
Jag söker mer jobb

Men hinner jag innan allt ska va betalt? Står inte ens sista inbetalningsdag- jag är på väg till inkasso?

MYCKET värdigt liv jag kommer att ha... :-(

Japp, ett underbart deppinlägg varsegoda...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hum.. låter ju inge kul. Hur har det kunna blivit så här? Du får börja ha koll på dina pengar mer! Gör en budget som jag, där ser man var pengarna tar vägen, var man bör dra ner och hur mycket man har att spendera. Kan du inte be dina föräldrar sponsra dig med 2500 kr?

2008-10-10 @ 18:26:13
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0