10/10 Ljuset i tunneln

Nu är jag inte så ledsen längre. Jag vet fortfarande inte hur jag ska lösa allting men jag kan ju i alla fall berätta vad som hände/störde mig. Och till dig IQ, jag har en budgett ^^ :-P Och jag är VERKLIGEN inte oförsiktig med pengar. Jag har ju faktikst mitt sparkonto- men det hör inte hit...

Anledningen till mitt (smärre ^^) utbrott berodde på att jag idag efter jobbet kom hem och tittade posten. So far so good, men bland reklamen låg ett brunt kuvert utan avsändare. Jag är glad och öppnar för nyfiken är man ju också ^^! Problemet är att det INTE är ett roligt/snällt/trevligt brev. Det är... SHIT, nicklas och jag får skjuts av hans mamma ner till stan NU (såklart) skriver färdigt senare? Aja jag är glad iaf, sorry alla nyfikna!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oki, men jag kan bara gissa vad det var för något och på dig lät det ju inte som du hade direkt kontroll över dina pengar om du vill att någon ska GE dig 2500 kr. Dessutom visste jag att du hade budget därför jag undrade hur detta kunde ske =) men shiit happends, hoppas de löser sig iaf!

2008-10-10 @ 21:21:13
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0