1/10 Bloggproblem!

Herregud, jag har suttit hela morgonen och försökt komma in på bloggen! Varje gång kom det upp någon slags "avspärrningsruta" där man var tbungen att skriva in lösenord och användarnamn (alltså inte på det vanlig sättet) men nu helt plötsligt funkar allt igen- jag förstår (som vanligt) ingenting ;-)

Mitt liv som mästerspelar på Tribla wars verkar vara över. En av mina byar blir helt sönderattackerad av någon liten tönt som kallar sig för Tjårven. Blir så arg när det händer. Dessutom är det Ns By (Nicklas) han attackerar och det känns ju verkligen tryggt för förhållandet ;-)

Äsch, har inget att skriva. Har vart uppe sen 7 imrose och fixat lite och sovit i omgångar, jag får ingen ro på grund av att det går dåligt i ett dataspel- illa va ^^. Ska träffa gruppen i skolan klockan 12 och vi ska luncha tillsammans. Tänkte visserligen att jag skulle vara där redan klockan 11 men i och med att det regnar så skiter jag i det och går så sent som möjligt istället ^^

Det var nog allt för nu! Önska mig och min Ns By lycka till!!!! *Håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: senita

haha lycka till! men du skaffa www.travian.se det är samma sak typ as kul :D haha

2008-10-01 @ 11:25:57
URL: http://menyou.blogg.se/
Postat av: Angelica

Asså, jag har nog fått min brors förkylning fyfaan! Snorar och hostar hela tiden =( Vet inte om vi kan hitta på ngt denna vecka, som jag känner nu så orkar jag inte, vill och MÅSTE bli frisk nu!!! gaaah!!! =)

2008-10-01 @ 11:31:44
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: sandra

Håller med Senita, skaffa travian, askul

2008-10-01 @ 19:08:56
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0