1/10 Jag är bara bäst- underbart!

Detta mailet fick jag idag vad 17 tiden av min lärare- jag är SÅ JÄKLA BRA! Mycket bättre än vad jag någonsin kunnat tro ^^

Hej Therese!


Jag ser när jag rättar din tenta att du ligger precis under gränsen för ett godkänt, så jag har ett förslag. Jag ser att du presterat jämt och bra på fråga 1, 2, 4 och 5, men däremot inte riktigt lyckas göra reda för demokratins kärnvärden (fråga 3). Om du hade hållit samma nivå där, hade du varit godkänd utan problem.


Läs in dig ordentligt på Malnes/Midgaard, Rothstein, och Wendt Höjer&Åse. Skriv sedan tre sidor där du resonerar kring demokratins centrala värden. Koppla på JJ Rousseaus tänkande därefter, med avseende på hur han ser på hur staten bör styras och relatera till dagens representativa demokrati. Gör texten till din egen och resonera kring de grundläggande tankarna.


Skicka in till mig via urkund senast tors 9/10.


Det är du och tre till som ligger så pass nära att jag inte med gott samvete kan be er att igen skriva om tentan.


vänl/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0