12/10 Hoppsan!

Ojojoj! Dagens plan var att fixa med bloggen (mer än välbehövligt) och sen att åka till Skärblacka på morfars 70-års kalas! Alltså nästan ingenting att göra idag men trots det blir det stressigt nu! VI VAKNADE NYSS! Illa när man vaknar klockan 12 på en söndag och så är det så otroligt att varken jag eller Nicke känner sig helt utvilade! Ja jösses, livet är hårt ^^

Hur som helst nu måste jag käka frukost och sen blir det påklädning då jag lovade min mor att ha något snyggt på mig idag. Vad nu snyggt är för något med hennes mått mätt... Tänker ta min svarta klänning med "glitter"tajts under (eftersom mina svarta tajts har gått sönder och ja inte kan hitta mina svarta strupbyxor!)

Thats it for now! Bye!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Med tajts menar du leggings? Blir säkert snyggt till svart klänning, ny klänning eller?, tror inte jag sett den på dig =)

2008-10-12 @ 18:18:52
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0