14/10 Dagen bli nog bra ^^

Ska hoppa in i ducshen snart för att sen cykla upp till stan och lunch med Anna som är hemma från Norge och Becca. Ska bli roligt fast egentligen har man kanske inte råd att äta ute just nu, men livet kan ju inte ta slut bara på grung av böter...

Marie: Håller helt med att lagen är konstig!!! Jag tycker faktikst man kan höja allt till 20, det är ju lika bra! Det är som finladsbåtarna på helgerna, på de är det 21, det kanske också är en smula konstigt att det finns så många SKITGRÄNSER att hålla reda på? Jo, jag vet att hon ska bidra lite men har inte fått något mail med hur mycket än... Precis när det hände (Valborg) sa även en annan kompis att hon skulle hjälpa till men nu har hon dåligt med jobb så nu kan hon inte hjälpa till längre... :-S

Hej så länge ni alla! Nu ska man upp på stan och ställa till oreda. Oroa er inte, jag ska inte gå i närheten av systemet, vem vet vad som händer då ^^ Just det, om du läser detta Matilda får du gärna svara på mitt medelande på bdb om jag ens skickade iväg det?

Ska träffa dessa brudar nu:

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan hålla mer i eran diskussion kring åldersgränserna. Dem bör ses över! och det är ju bra om ni kan dela på summan =)

2008-10-14 @ 13:05:57
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0