14/10 House premiären!

Så var det ÄNTLIGEN dags för premiären av House! Nu har man något riktigt bra att se fram emot på tisdagar. Jag älskar verkligen House underbara stil, han är elak men smart så i hans fall är elakheten helt ok! Nej, men han lyckas ju väldigt ofta rädda patienterna så vad spelar det då för roll att han är ganska så fräck? Dessutom är det ju hans fräckhet som gör programmet så otroligt sevärt!

Nu ska jag datanörda ett bra tag! Kanske läsa en del bloggar och kommentera lite... Ska även spela lite tribalwars och sen blir det att hoppa i  säng vid 23 tiden...

Till Sandra: Svaret blir nog Nej. Jag hade inte handlat någonting idag även om jag inte haft böterna att tänka på. Det är nämligen så illa att jag inte alls har pengar att lägga på grejer just nu och jag behöver heller inte något, mer än en klippning men det får jag ta när jag får råd!

Kommentarer
Postat av: Carin

House var bra som vanligt ^^ Men äckligt att få bakterieinfektion i munnen :p Eeewww! :p

2008-10-15 @ 00:09:51
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com
Postat av: [ ♥ mama till Gabriel ]

SNÄLLA BLI MEDLEM : http://pengargratis.se/?r=4598



Hjälp mig att få ihop extra pengar

jag behöver en ny vagn till min lilla pojke & detta är det enda sättet för mig att få extra pengar :$



- Du tjänar också på det ^^

Tjäna pengar genom att värva vänner, jätte enkelt



Tack för besväret.

2008-10-15 @ 00:20:50
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0