15/10 jag= elak!

Fy faan så himla ont i magen jag har nu. Detta kommer kanske att göra så jag förlorar Becca som vän men nu har jag bestämt mig och jag vet att alla utom möjligen 2 personer tycker som jag så jag vet att jag absolut inte blir ensam kvar i alla fall... Men så j*kla läskigt är det, jag har ju aldrig bråkat med någon förut :-(

M måste betala minst 2000 kronor av mina böter :-S Jag vet att det är massa pengar men alla andra tycker att hon borde betala allt- det tycker visserligen jag med (eftersom jag inte gjort "något") men så elak kan jag inte vara. Jag får väl betala den där förbannade avgiften på 500 kronor till brottsofferjouren, något ska jag väl betala och då blir det bara att jag kommer att ligga minus 300 kronor den här månaden... J*kligt synd om M, men jag antar att du förstår?
   Skönt i alla fall att veta att vännerna stödjer mig och absolut inte hatar mig efter detta men jag har aldrig vart elak förut och det här stör mig verkligen :-( Hur kunde jag råka ut för detta från början? Fatta otur... Böter på 500 spänn, suck. VArt sjutton ska jag få de pengarna ifrån?

Haha, pappas kommentar var bäst dock- det är väl bara att ringa hennes föräldrar, hade de "köpt ut" från första början hade väl detta knappast hänt? Haha, han tror visst fortfarande att man är tio år. Men ni kan vara lugna tror inte han kommer ringa Ms föräldrar för han får aldrig veta att jag hjälper till med böterna utan jag låter honom tro att M fick betala hela summan själv ^^

Någon som har 500 spänn att ge bort föresten?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det kan du glömma.. för det första har jag inte råd(som jag har sagt till dig), för det andra vet du att detta inte var med mening från min sida, vilket du försöker få det att låta som här på bloggen. Jag kan ge dig högst 500, till en början..

2008-10-16 @ 13:48:45
Postat av: emma

illa som fan =/

2008-10-16 @ 18:01:22
Postat av: M

Ursäkta, men det var inte ens jag som bad henne att köpa så ni som kommenterar behöver inte lägga er i när ni inte vet hur det hela ligger till. Och ni har verkligen ingen rätt att döma så som ni gör.

2008-10-16 @ 22:10:00
Postat av: Sandra

Tänkte ta och lägga mig i lite faktiskt. eftersom T köpte ut till M så tycker jag att man ska dela på bötern rätt av. T gjorde fel som köpte ut eftersom det är olagligt och M gjorde "fel" genom att dricka på allmänplats, avslöja vem som köpt ut samt peka ut denna person. T gjorde lite fel som inte s innan att om du blir tagen har du inte fått det av mig. Vad jag vet så var det även så att dom som drack tillsammans då M sa att T köpt ut till poliserna sa att de skulle hjälpa T med de eventuella böterna. Nu när böterna kommit så verkar inte ngn vilja ställa upp för T trots att man gladligen tidigare sagt att "självklar hjälper vi dig T"



Dålig stil att köpa ut

Dålig stil att avslöja en kompis

Dålig stil att erbjuda hjälp men sen ej hjälpa

dålig stil att skriva utt så mkt i en blogg

dålig stil att skylla på att man inte har pngar, Vam fan har pengar? det får man lösa



har ni/du satt er i en sits måste ni lösa det. Köper man ut vet mn om konsekvenserna. får man ngn att köpa ut vet man också om konsekvenserna, erbjuder man hjälp så vet man också om att det får följder om man inte följer det.



Ärligt så tycker jag såhär, ni dela 50/50 på böterna eftersom det är er bådas fel lika mkt. sen tycker jag att M kan gå till B och D och be om pengar då de tydligen ska ha sagt att de hjälper till med pengarna den dag då Tvart anmäld pga M



DETTA ÄR MINA HELT PERSONLIGA ÅSIKTER OCH INGET NI BEHÖVER FÖLJA ELLER LÄGGA NÅGON STOR VIKT VID MEN JAG HAR BARA HÖRT T'S SIDA AV DET HELA OCH JAG BRYR MIG EGENTLGIEN INTE SÅ MKT MEN NÄR ALLT I T'S LIV VERKAR HANDLA OM DETTAJUST NU SÅ TÄNKTE JAG VENTILERA MIN ÅSIKT. TACK

2008-10-17 @ 12:56:20
Postat av: Rebecca

De som inte är inblandade tycker jag inte har nån rätt o yttra sig för de har ingen jävla aning om hur allt ligger till?! Eller hur S????

2008-10-18 @ 20:41:29
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Rebecca

De som inte är inblandade tycker jag inte har nån rätt o yttra sig för de har ingen jävla aning om hur allt ligger till?! Eller hur S????

2008-10-18 @ 20:49:11
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0