16/10 På väg till välbehövlig vinkväll!

Efter föreläsningen sprang jag upp till stan och kollade in på expert (har beställt mer kort men de hade inte kommit in än) så får väl ta en cykeltur upp till stan imorgon igen. Fick hemtentan idag också, det blir inget roligt men det får väl gå på något sätt.

FAAAAAANNNNNN tröck på nån j*kla knapp så allt blir kurstivt och det går inte att trycka bort på kursivsymbolen!

Aja hur som helst när jag kom hem somnade jag och vaknade inte förens 16.30, gissa om det var välbehövlig efter den här natten!! hade tänkt att blogga om min trevlig gårdag men det hinner jag inte nu för Emmy och Carro bjöd hem mig på vinkväll till Emmy för att jag skulle bli lite gladare och för att fira att emmy skrivit klart hennes uppsats! Grattis emmy!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tips! Om du kollar riktigt noga ser du att det finns en BAKÅTknapp i form av en pil åt vänster där i bland de andra knapparna,, den kan du använda nästa gång du gjorde något du ångrar, som tex råkar få allt till kursivt =)

2008-10-17 @ 09:48:19
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0