17/10 Struket inlägg

publishme.se har strulat helt morgonen men nu kom jag in ^^

Alltså vill bara säga att ni missförstod ju! Inlägget handlade ju om hur dåligt jag mådde. Jag hade tänkt att skriva det för att få alla härliga sympatikommentarer ju, istället blev det värsta rabbalderna... Är rabbalderna ens ett ord föresten?
Hur som helst är inlägget nu struket och anledningen till att det dröjde var att jag inte insåg att man kunde misstolka inlägget förens Becca ringde och sa det (och sen när jag såg anonyms kommentar- då blir man ju bara ledsen)

Haha Doddo är väl riktigt rolig föresten, han är en kille och neutral, det tyckte jag var riktigt gulligt, beröm till honom för det ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aa,missuppfatta grejer gör folk väldigt mycket i det här landet tycker jag!

2008-10-17 @ 15:07:11
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0