17/10 Till Anonym

(eftersom en del personer missuppfattar vill jag säga att detta är skrivet med IRONI, ok?) :-D

Gud så trevligt att du har hittat tillbaka till min blogg igen! Det har nästan gott 2 månader sen man senast hörde från dig ju! Nu har jag 27 anonyma kommentarer och det tackar jag så väldigt mycket för eftersiom jag verkligen ÄLSKAR den sortens kommentarer, som vanlig är jag även imponerad över hur du uttrycker dig, riktigt bra jobbat!

Tar (som vanligt) bort de anonyma kommentarerna nu och sparar de på mitt "anonyma kommentarer" papper, när jag får 30 stycken kanske det är dags att lägga ut de här på bloggen så att alla får se vilken otroligt hög inteligenskvot herr eller fru (eller flera pers?) Anonym har!!!

Vill också passa på att skriva att jag faktikst GILLAR MATILDA! Jag ungås ju inte med folk jag inte gillar och nu gråter jag (för att vara jag) superofta när jag ser min bok "mina vuxenvänner" i bokhyllan för att jag vet att hon har skrivit lite halvt där i och nu kommer hon aldrig att skriva klart... HATAR TANKEN, nu har man förlorat en kompis innan man ens hunnit bli kompisar, ni som känner mig bra vet ju att jag inte kan vara elak mot personer eller ogilla de ett längre tag (LJ är ett undantag för VI HATAR OCH KOMMER ALLTID HATA VARANDRA, hon är singel igen btw- haha!!!!!!!!) så jag tycker det är onödigt att en del säger elaka saker om M för då mår ju även jag ännu sämmre :-(

Man får tänka tillbaka och le ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag måste få se alla de där anonyma kommentarerna nån dag.. Kan tänka mig att det är ganska skrattretande;P)

2008-10-17 @ 15:08:13
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: M

Du är allt bra fin:) För mig är du en sådan person man inte kan tycka illa om, och jag gör verkligen inte det.. vi kommer lösa situationen vi är i, det kommer gå bra (L)

2008-10-17 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0