18/10 lördagkväll och jag bloggar

Hur patetiskt är det inte att sitta inne en lördagkväll och blogga ^^. Fast jag har redan haft roligt ikväll. CC hörde inte av sig och jag glömde själv bort att ringa så det blev Åby ikväll istället.

Fick iaf ett samtal från Nicklas nyss och det verkar som att han kommer att sova i Linköping inatt så jag behöver inte "oroa" mig för att han ska komma inramlandes inatt eller "oroa" mig för att han ska missa pendeln och bli strandsatt i Linköping och bli så desperat att han går med en brunett eller annat hemskt pack hem ;-) :-P

Nej nu ska jag fortsätta läsa min DÖSPÄNNANDE bok- fast jag har läst den säkert 3 ggr förut men den är så bra att jag bara var tvungen att läsa den igen! Rekomenderar: Dan Browns Änglar och Demoner

Kommentarer
Postat av: Carin

2008-10-20 @ 12:52:18
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com
Postat av: Carin

Nej jag var faktiskt inte hemma och kunde läsa din blogg i lördags :( Jag var faktiskt hos Mattias i Motala :D Men inte DEN Mattias i Motala, en ny Mattias i Motala som verkar väldigt lovande :) Men det får vi snacka om nån annan gång, jag måste in i duschen, ska snart till Motala :D

2008-10-20 @ 13:02:07
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0