20/10 Suck

Nu ORKAR jag INTE MER!!! Supertrist att skriva den här förbannade hemtentan ju! Jag ÖNSKAR så MYKCET ATT det hade vart en salstenta istället. Det värsta är att jag inte är lika trött längre :-( Fast SKA gå och lägga mig nu! Måste ju upp och orka jobba imorgon och så måste jag fortsätta skriva min tenta efter jobbet imorgon *gäsp* Dessutom har jag nu kommit på en massa saker som jag glömde att handla, så ska gå och handla imorogn också...

Någon kompis som fått någon rolig/spännande post i brevlådan idag föresten?

Suck, vad har hänt med min blogg :-( Inga människor som läser längre (Bara 14 stycken idag). Jag får skylla mig själv, jag läser heller nästan inga bloggar den här veckan... Så går det när man har mycket att göra... Men snart kommer mina underbart roliga inlägg med bilder tillbaka ^^ (det ska bara hända något kul först)

Nicklas har inte ringt idag :-S Skumt... Ska nog försöka ringa honom. Nehe, det funkade inte...
Sov så sött vänner och andra ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica

hähäh, jobbigt att både jobba och plugga. Vad skulle de vara för post?



Jag fick iaf rabattkupong på 30 kr på valfri vara av olika märken som jag inte minns,, som min mamma skickat åt mig, hon är så snäll så =)

2008-10-20 @ 22:48:40
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Louise

Fin blogg du har!

Kika gärna in på min :)

2008-10-21 @ 15:54:30
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nee,har inte fått nån post..kanske imorrn?

2008-10-21 @ 17:21:52
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0