2/10 Botten till toppen!

Wow, från bottendag till toppendag!


Som ni vet så hamnade jag ju gnällande framför MSN om vilken seg dag det skulle bli eftersom jag bara hade planer som många personer skulle kalla för ganska tråkiga, men så blev det inte alls! Linda (inte K utan G eller så ni verkligen vet vem jag menar: "Krilles Linda") loggade in på MSN och tyckte jag kunde luncha med henne på stan. Sagt och gjort, klart jag kunde!


Det tog fasligt lång tid att gå till stan kan jag säga (så går det när cykeln stod i resecentrum) men utanför Haga fick jag i alla fall syn på brorsan men han hörde inte när jag ropade så blev inget snackande med honom (vilket nog var tur för jag blev sen i alla fall!)


Mötte Linda utanför filmstaden och vi började med att gå på jakt efter mobilrep där L skulle lämna in mobilen och "låsa upp den". Så fortsatte vi med att gå på "tajts som ser ut som jeans" jakt och som avslutning gick vi på "Tette måste köpa disneyfilmsjakt". Vi åt på... äsch, jag kommer inte ihåg vad det heter. Thai mat i alla fall och det är riktigt gott ^^.


 

Fick också se Krilles studentlya för första gången. Trångt och mysigt, men jag blev mycket mer kär i hans lya än i tex gripens studentlägenheter för här hade de egna kylskåp inne på rummen och så! Större kylskåp än vad jag har för övrigt...  Vi (läs Linda) målade mina naglar- det känns lite fräscht för vet inte hur länge sen jag senast hade naglack?


Oj, måste äta kvällsmat!!! ÄR HUNGRIG! Bye!

Tack för en bra dag ^^


Kommentarer
Postat av: "Krilles Linda"

nämen va sött inlägg då! hehe jo det blev en rörig dag men också hemskt mycket skojsig må jag säga! det var bäst! tack själv, det gör jag gärna om! :D kram påre! <3 :)

2008-10-02 @ 19:22:00
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är skönt att fixa naglarna, känns trevligt i själen för en stund

2008-10-02 @ 19:43:49
Postat av: Rebecca

Det var chili ni åt på;) I spiralen,jag känner igen mig,hehe:p

2008-10-03 @ 15:41:55
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0