22/10 bloggberoende?

Är man bloggberoende om man (precis innan man ska gå till sängs) sätter sig och bloggar bara för att få säga god natt? Haha. Nu har jag iaf fått ganska så mycket gjort på hemtentan så klumpen i magen har lättat lite grann, kommer dock säkert att sitta upp hela natten imorgon för att skriva klart det sista och rätta det som behöver ses över. Kommer med andra ord att inte bli ett dugg kul på jobbet på fredag och jag kommer att komma hem trött och skittjurig, stackars Nicke.... Nu blir det sängen! (Fick tillbaka klumpen i magen nu när jag inser att jag definitivt borde gjort med på tentan idag, typiskt, nu kommer jag ligga vaken jättelänge och vara skitirriterad på jobbet imorgon och kommer somna när jag kommer hem) :-( :-S :-S :-S Förvirrad, det är mitt nya mellannamn!!!







God natt, sov gott

Kommentarer
Postat av: Phina

Men Tessy då..... du som är så duttig! Du kommer säkert klara tentan galant - Eller iaf, klara kompletteringen galant ;)

2008-10-23 @ 23:42:56
URL: http://www.metrobloggen.se/phina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0