27/10 Gjort något...

Dagens planer:
Gå till polisen (överklagan om böterna)
Fixa vinden
Ringa Becca (har inte hört från henne på en vecka!) Lever du?
Skriva ett paper till skolan
och så VILA!!! Vet inte varför jag är så trött :-(

Har genomfört 3 av 5 saker, det är inte så illa för att vara mig iaf och hade det inte vart för att det är så mörkt nu så hade jag kunnat fixat vinden också, men nu vågar jag inte ^^. Problemet var att polisen hälsade att det antagligen bara blir dyrare om jag överklagar summan av böterna!!! Så himla dålig stil men det är väl bara att pröjsa, blir ju "bara" 1250 kronor eftersom Matilda tar hälften, men ändå SUCK!

Vill be lite om ursäkt för att jag inte kommenterat era bloggar på länge men jag läser varje inlägg i alla fall, men det känns inte slltid nödvändigt att kommentera men jag ska försöka bättra mig för jag har en rätt bra vecka nu så jag borde kunna skärpa mig! XD

Till Angelica: Klart att det ska stå paper vad säger ni på "ditt" uni egentligen? Inte kan man väl skriva ett papper- det låter ju jättekonstigt. Där emot kan man skriva på papper ;-P Men tack för upplysningen för om jag hade menat papper så hade det vart riktigt pinsamt!

Info: Ett paper, menar LiU, är en till tre A4 sidor med svar på "vad än frågan nu är" ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aha. Nee sånt ahr vi aldrig, vi har bara dedära skit salstentorna =( och ibland har vi PM. Men då vet jag nu då =P

2008-10-27 @ 22:46:48
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: tanja

naaw, lät som en helt underbar helg du hade du oxå :) men nu e de veckan och man får snällt smaka på ensamheten tills på fredag men ja överlever :) de gick bra hos tandläkaren, va där bara jättejätte kort . trodde de skulle rotfylla men de bestämde sig att ge mig penicillin ist , så nu får ja ta 3 piller om dagen i 7 dagar ...=/

2008-10-28 @ 07:13:06
URL: http://tanjakaj.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är ju bra att ha hunnit med 3 av 5 =) Inte dåligt. Men va synd det där med böterna, kan inte vara kul att behöva betala sånt när man behöver pengarna till annat.

2008-10-28 @ 11:24:09
URL: http://mallzawillow.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hum... en fråga, hittills i din blogg har det mest snackats om böterna i den mening att det handlat om pengarna som skall betalas men har du tänkt ngt på att du kommer med i brottsregistret?

2008-10-28 @ 15:48:39
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hur gick det hos polisen?

2008-10-28 @ 21:19:43
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0