27/10 Vaken och trött

Konstigt i hela kroppen känns det... Nicklas stack klockan 7 imorse men jag somnade som vanligt om (ingen skola idag). Problemet är att jag inte sovit bra, jag har vaknat och kännt mig tröttare och tröttare varje gång jag har vaknat... Så klockan 11 kämpade jag mig upp ur sängen- men jag ser ut som om jag inte har sovit någonting alls! Känner dessutom i kroppen att jag inte har sovit något alls :-( Känns som ett virus håller på att ta över min kropp? Ja, i värsta fall så...

Dagens planer:
Gå till polisen (överklagan om böterna)
Fixa vinden
Ringa Becca (har inte hört från henne på en vecka!) Lever du?
Skriva ett paper till skolan
och så VILA!!! Vet inte varför jag är så trött :-(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aww, jobbigt att inte kunna sova. jag har sovit skitgott men mitt huvud är sååå spänt så jag vet inte vad jag ska göra med det!! Jag var också hos polisen idag =P



btw, papper stavas med två P om du inte menar engelskans paper, var bara tvungen att säga de då det stått 3 ggr "skriva ett paper" ;)

2008-10-27 @ 14:34:01
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag lever,jag lever;) Kanske ses nåt nästa vecka?

2008-10-27 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0