3/10 Hinna eller inte hinna- det är frågan!

Det blev ingen Pongo igår. Det slutade med att jag fastnade framför American Gladiator och sen gick till sängs någon gång runt 01.30.

Dagen för mig blir väl:

* Bibblan
* Handelsbanken
* Åhlens (japp idag igen, glömde en sak igår)
* Salong Törnrosa (tror den heter så iaf)
* Elgiganten
* Hämta handkassan hos Chefen S
* Ringa Cynthia angående helgens jobb

Det var nog "allt" av det allra viktigaste i alla fall.

Just det Becca jag måste ställa in vår lunchdate :-( Förlåt men jag ringer sen vid 10 (en lite "piggare" tid och förklarar mig!)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska ordna ett alldeles eget inlägg åt dig med en STOR bild på bara dig:) Du är också en av mina VÄLDIGT bra kompisar!<3

2008-10-03 @ 15:48:25
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0