6/10 När det blev fel...

Jag lyckades att skriva ihop mitt paper men då jag ska skicka det så fungerar givetvis inte internet så jag skickade det 10 minuter för sent (17.10) tror dock att det är ganska så lungt. Däremot är det skitdåligt skrivet!!! Jag skojar inte, inte en chans att jag klarar det utan komplettering! Fast det hade jag inte gjort ändå även om jag skrivet bättre än någonsin förut, den läraren som ska läsa detta är nämligen hon som ALLTID underkänner mig. Alltid får jag något litet som ska kompletteras... Värst var när jag fick 2 meningar att komplettera, då förstår ni lite hur jag känner...

Det visade sig dessutom att mitt LiU kort inte fungerar som det ska just nu så jag kunde inte låna alla böckerna på bibblan som jag skulle så nu får man hoppas att det går bra imorgon istället. Värst var dock att mina roliga planer fick ställas in. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0