7/10 måste få sova!!!

Gud, jag blir galen- det är helt omöjligt att få sova på det här stället!
Jag har aldrig vart så rädd som jag var igårkväll!
Det var någon som kastade sten/kottar på mitt fönster och stod och skrek utanför. Så började denna någon även att slå en hel massa på stuprören. Jag  vet att det låter riktigt fånigt men det var verkligen inte fånigt det var skitotäckt! SÅ då vaknade ju alla andra (om någon ens sov?) och det började skrika en hel massa folk i trapphuset- då kunde jag sova igen ^^. Då kändes det liksom tryggt och lungt- fast då var klockan 3 på natten/morgonen.

Så klockan 8 imorse började ju den förbannade borrningen igen så då var det bara att gå upp :-(. Så himla jobbigt att man inte ens kan få sova ett litet tag extra efter den här natten. Men nej då, bredbandet måste givetvis in i fastigheten så snart som möjligt... SUCK!

Aja, nu har jag gnällt av mig lite. Ska se lite på barnkanalen nu bara för att lugna ner mig en hel del ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0