9/10 God morgon?

Japp, jag är vaken nu. Ska krypa ner i sängen igen när detta väl är färdagskrivet! Jag har nog aldrig mått såhär dåligt :-S Att ha filmmarathon när man borde skriva på en inlämningsgrej tills idag är inte den allra smartaste idén jag har haft! Just nu känns det som att jag kommer att kräkas inför del 2 som kommer klockan 18 idag.  Samtidigt så VILL VILL VILL jag ju ^^. Haha motstridiga känslor här eller?

Måste ner i säng nu. SKa vara på Campus klockan halv 10 för att hämta ut min tenta tänkte jag. Sen börjar egentligen föreläsningen klockan 10 tror jag i alla fall men nu har jag bestämmt mig för att skippa den. Den ska ändå handla om Big Bang och kursen heter "skriften och människan" är det någon av er sm gör en koppling? Nej inte jag heller...

Fortsätt sova gott ett tag till ni bara ^^ Bilder och så från igår/inatt kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hum... nee de lät inge vidare smart dedär. Sagan om ringen filmerna bör bara ses 1 gång liksom dem är ju så hjääävla långa! Jag skulle somnat asså ZzzzZ

2008-10-09 @ 09:31:48
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Godmorgon du;) Läste du inlägget om dig eller?:D

2008-10-09 @ 10:05:37
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0