Bilderna och texten (after work 15/10)

Det enda ni egentligen vet är att jag den 15/10 åkte till jobbet på morgonen, right? Men det var inte allt jag gjorde... När jag kom hem ringde Fina och frågade om man hade lust att ta en barnvagnspromenad- och det är KLART jag hade ^^. Så det blev även så att Danne bjöd mig på mat och jag fick leka massor med bebis- vi hade ut hela leklådan- men vi var duktiga för vi städade igen ^^

Bjuder på en del bilder:

Mamma Fina bråkar med Leo ^^         En trött liten söt skitunge^^

Så sist jag som "håller" och "leker" med bebis...

Kommentarer
Postat av: Malin

Först och främst, förlåt att jag varit så dålig på att kommentera den sista tiden, vet inte varför men har bara varit så vimsig och glömmer att göra saker.hehe Du skriver alltid intressant, no worries ;)

Tänkte bara säga, jättesöta kort på lille bebisen. =)

2008-10-18 @ 13:53:37
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0