Bilderna vinkvällen

Är fortfarande inte riktigt klar med "de gammla inläggen" innan det blir dags att fortsätta och berätta om min dag idag ^^.

Så nu kommer bilderna från vinkvällen i torsdags då Emmy fixat klart sin uppsats :-D
Första bilden? Jo det är jag som givetvis satte mig på cykeln och kom dit dyngsur eftersom det efter halva vägen blev ett riktigt oväder! Spöregn, alltid när jag cyklar :-S Var verkligen meningsfullt att jag fixade håret och tog på mig mascara :-S.



Sen blev kvällen bara bättre och bättre (Tack för att jag fick låna byxor och strumpor Emmy) fast jösses vilka vinpimplare vi var! En och en halv box tömde vi- men vi var iaf tre stycken ^^ Titta och njut!



Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0