Måste bara berätta:

Tar och sammanfattar hela veckan i ett inlägg för större delen av veckan blev det ju plugg men måste ändå få säga en del grejer så: Läs och njut ^^



Måndag:
Jobb på vildmarkshotellet 9.30- 16.30. Sen plugg, plugg och plugg. Inget speciellt hände.

  

Tisdag: Jobb på vildmarkshotellet 9.30- 16.30. Sen plugg, plugg och plugg. Inget speciellt hände.

  

Onsdag: Ledig från hotellet och planen var att denna dagen helhjärtat skulle ägnas åt pluggande men riktigt så blev det kanske inte. Bestämde med Fina att det var en perfekt dag för en barnvagnspromenad och då blev det givetvis så att Danne bjöd på mat också så nästan hela dagen spenderades hos Fina, Danne och Leo.

   Jag blev även en hel del erfarenhet rikare. Fick nämligen mata Leo och måste säga att det INTE är så lätt som man kan tro. "Den förgrymmade ungen" drog ju i skeden och lyckades kladda ner överallt! Kan inte förstå att något så litet kan ställa till med så mycket oreda, så var det dessutom så att Leo inte kräktes på mig på hela dagen, men precis när jag skulle gå bestämde han sig för att lämna ett avtryck på mina jeans - det tackar jag för din lilla monsterunge ^^ Tur att det finns tvättmaskin :-P


Torsdag: Jobb på vildmarkshotellet 9.30- 16.30. Sofie D kom och hälsade på :-D Dessutom hade man löjligt lite att göra på hotellet denna dagen! Jag hade bara 11 rum att städa! Var klar innan jag ens hade börjat och gick omkring och putsade skyltar och satt och snackade skit med Ibtesan, var så kul så ^^


Fredag: Började med att sätta på datorn och skicka in hemtentan, kändes så skönt att få det gjort! Sen åkte jag till hotellet (igen). Jobb på vildmarkshotellet 9.30- 16.30. Fick städa med Sofie så det blev givetvis tid för skvaller- man vet hur mycket man saknar henne varje gång man träffar henne igen...

   Nicklas skulle tillbringa fredagen men Johan och festa i Linköping så jag åkte till Carin för att ha en Tette och Carin myskväll! Det var (som jag visste) riktigt riktigt trevligt och så himla kul att träffa Carin igen och bara sitta och titta på Tv tillsammans. Även om jag som vanligt riktigt glänste med mina musikalkunskaper.

T: "Är det Andrew Lloyd Webber som gjort alla de här musikalerna"

C "Ehh, nej, Tror du verkligen han har gjort Kristina från Duvemåla"

Ibland blir även jag själv riktigt förvånad över min enorma intelligens! Fast så länga jag inte är lika trög/elak/ful/hemsk/jobbig som LJ så bryr jag mig inte :-D Carin och jag hade en riktigt mysig och trevlig kväll i alla fall- och det är allt som spelar roll!


Lördag: Total MYSDAG! Blev att ta en promenad med Linda G på ca en timme, men annars har Nicklas och jag knappt lämnat lägenheten utan vi har legat och hållit om varandra hela dagen. Bara mys, mys och mys och det var SÅ MYSIGT! Att bara ligga där och hålla om varandra. Det är sant, vi gjorde ingenting. Jo föresten, vi tittade på "Stjärnor på is" och på "Tack gode gud" annars tittade i bara på varandra och log och kramades. Så konstigt egentligen...


Söndag: STÄDDAG! Nicklas fick den där himla städnojan igen. Fast den här gången hjälpte jag till och nu är lägenheten så fin. Vi torkade golvet och allting. Så satt jag framför Tv:n och åt kräm med mjölk när Nicklas sa något roligt så jag givetvis spottade ut allting över det nyligen torkade golvet ^^ Hurra för Tette världens bästa tjej!

   Hände en jobbig sak också. När allting var städat och vi låg i soffan och tittade på "filmen på 4:an" så skulle jag bara rätta till täcket lite. Det är bara det att det är INTE täcket jag tar tag och drar i utan en av Nicklas käraste ägodel! Jag kan lova att han skrek den stackaren! Jag förstår inte vad jag har emot hans juveler.... Det här får ni för övrigt jätte gärna kommentera för Nicklas ville att jag skulle berätta det här och vill höra vad ni tycker om det - jag ska i alla fall aldrig rätta till täcket mer!


DET VAR MIN VECKA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0