13/9 Bowling surprise :-D

Idag skulle Nicklas mamma och syster överraska honom. Jag visste givetvis om det eftersom det var min uppgift att lura ut Nicklas på en promenad för att han sen skulle bli "kidnappad" av mor och syster till bowlinghallen där vi även skulle möta min familj (minus pappa) och bowla och äta gott.

   Det hela blev riktigt lyckat även om Anneli (Nickes mor) inte kunde bowla så mycket då hon hade en inflammation i musklerna. Erik och Gustaf (mina bröder) bowlade på en bana, jag och Nicklas på den bredvid och bredvid oss på andra sidan bowlade mamma mot Nelly (Nickes syster).

   Det gick jättebra för Nicklas som fick fyra strike på rad!!! Det gjorde ju att jag aldrig kom ifatt så Nicklas slutade på första plats, riktigt långt före oss andra poängmässigt.


1.     Nicklas

2.     Tette (JAG)

3.     Erik (El invalidos ;-P)

4.     Gustaf

5.     Mamma/Nelly/Anneli


Den sista platsen blev lite osäker då de pendlade mellan sista och näst sista platsen hela tiden. Så ska jag vara ärlig såg jag aldrig vad det blev för slutresultat på deras bana ^^.


Efter bowlingen blev det plankstek och det smakade så underbart! Kort sagt måste man säga att det var en riktigt mysig kväll och inte alls ett dåligt sätt att fira sin födelsedag. Det kändes verkligen som om jag också fick en födelsedagspresent till så ett JÄTTETACK till Anneli och Mamma som fixade den här fina kvällen till oss!!!

 
Bror Erik i profil                                        Bror Gustaf (som förlorade)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej, du är du nog en kul person att sminka med andra ord :D Du borde gå in på Make Up Store och ta en sminklektion nån gång när jag jobbar, hehe.

2008-09-16 @ 23:05:09
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: silly

haha de suger & förlora xD

2008-09-16 @ 23:19:26
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0