15/9 Tentanerver!

Nu har man verkligen tentanerver alltså! Nicklas åkte (som vanligt) härifrån klockan 7 imorse, tåget går klockan åtta men han skulle förbi sin mor en snabbis och hämta lite matlådor. Jag borde sitta med näsan i böckerna nu men jag orkar bara inte. Dessutom, hur mycket bättre blir man när man läser samma mening om och om igen?  Nej det där med pluggandet får nog vänta ett bra tag till. Fast jag har heller ingen lust att sitta vid datorn. Med tanke på hur mitt rumsbord ser ut vet jag precis vad jag borde göra- dags att diska!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anar jag en dipskål där på bordet...;)?

2008-09-18 @ 17:51:57
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0