17/9 Barnkanalen

Det finns en del TV-program som kan rädda ens dag. Inte för att min dag alls behöver räddas för det har inte alls vart en dålig dag. Det är klart, en del saker som man har fått reda på känns inte så kul- rent av jobbiga faktikst, till och med för jobbiga för att publicera på bloggen, men andra saker känns verkligen toppen!
   Men när man behöver slappna av är det tur att det finns så löjligt dåliga program att man inte ens orkar skratta eller byta kanal. Jag har insett att en kanal som är verkligt bra ¨på att sända ren skit ^^ är barnkanalen. En underbar kanal att krypa upp i soffan och titta på- det är verkligen svårt att inte dö av skratt ibland...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Har inte kollat på den kanalen än...kasnke att Henke bläddrade förbi den när han va här, minns inte =P



Vad tycker du jag ska ha i header på min blogg? har lekt lite med nya färger men vet ej vad jag ska ha i headern. Nått förslag? vad tycker du om färgvalet, helt åt skogen? Kommentera gärna =)

2008-09-17 @ 21:32:04
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har glad att jag har disneychannel oxå^^

2008-09-18 @ 17:46:42
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0