17/9 CSN

Nu har man lyckats fixa problem CSN. Inte fixat det i den mening att jag kommer att få pengar utan fixat det genom att ta reda på varför jag inte får pengar. Tydligen fattas det 2,5p för mig från FÖRSTA året och det får det ju inte göra nu under tredje året. Där emot kommer jag att få mina CSN pengar så snart jag har löst det problemet (har max 4 veckor på mig) så nu gäller det bara att jag får "arslet ur vagnen" och gör den uppgiften, sen är CSN problemet ur världen!


Annars blev det faktiskt så att jag tog en middagslur nyss! Eller totaldäckade på sängen kan vara en mer exakt beskrivning! Fick också ett till SMS av Anneli, ska vara där klockan 18, så blir snart dags att gå och äta lite *mums*. Hur kan jag vara hungrig hela tiden?


Har ingenting att säga egentligen, ville nog mest tala om att problem CSN nu är (typ) fixat och att det gör att man känner sig mycket gladare ^^. Jag återkommer säkert senare med ännu ett inlägg men fram till dess: NJUT AV LIVET!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra att det fixade sig. Trååkigt för dem som inte får bidraget liksom, gratispengar juh!

2008-09-17 @ 21:27:34
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0