17/9 Nicklas 21!

God morgon (eller kanske mer korrekt!) God förmiddag!


Idag är det min älskling 21 födelsedag! Hur ska vi fira? Ja det är en bra fråga, eftersom han är i Skövde och jobbar så ska vi inte fira tillsammans i alla fall ^^. Men jag sms:ade klockan 00.02 inatt och så väntar jag på att han ska ringa, jag kan inte ringa eftersom han ändå inte får svara...

   Problemet blir ju vad för present jag kan ge honom nu när de planerade presenterna inte längre fungerar. Aja, jag har ju tills på fredag på mig att komma fram till något eftersom han inte kommer hem förens då ^^.


Bjuder på den bilden då jag verkligen inte gillar Nicklas, gissa varför? :-P



Annars ser min dag inte så jobbig ut. Den har börjat ganska lugnt med en sovmorgon ända till klockan 9, kan ni tänka er! Så blir det seminarie mellan 10-12, sen blir det en timmes dötid på stan innan jag ska möta Becca för en lunchdate. Vi skulle egentligen setts lite mer men hon blev tvungen att jobba. Fast det är ingen fara, då får jag ju chansen att komma hem lite tidigare och fixa en del grejer här hemma...


Hej då så länge, jag återkommer efter min lunchdate!


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Hehe, tack :)

2008-09-17 @ 11:46:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: henrik

bra present... hårborttagningsmedel (vax ehhehe)

2008-09-17 @ 12:12:27
Postat av: Angelica

Grattis till han!



Gissning: ciggarren?? eller skägget?

2008-09-17 @ 21:26:14
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det blev en trevlig liten lu7nchdate det där.. oh,shit den bilden var ju från nyår ja.. hehe det där skägget alltså:P

2008-09-18 @ 17:43:33
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0