18/9 Lögn

God morgon!

Ny dag med nya tag, är det inte så det heter?

Men så kommer det inte att bli idag, fastän klockan bara är 8 på morgonen så har jag gjort något hemskt. Jag har ljugit. En vit lögn eller en nödlögn (eller knappast en lögn alls) skulle säkert en person som ljugit mer än 2 ggr kallat det men jag har fått jättedåligt samvete i alla fall.

   Äsch, ska försöka att inte tänka mer på det nu. Jag menar, alla som jag har snackat med har kommit fram till att det inte räknas som lögn men det är så fegt att ljuga. Säg att jag tillexempel har sagt att jag är sjuk fast jag bara är trött. Man kan faktiskt vara lite coolare och bara säga att man är trött...

   På tal om det- jag är faktiskt trött ^^ Ska kanske krypa ner under täcket igen och sova någon timme till? Ja det ska jag, hej så länge, jag återkommer säkert på eftermiddan :-D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nödlögner eller vita lögner får man ta till ibland tycker jag!! Vad det än handlar om så gjorde du ju säkert det du mådde bäst av

2008-09-18 @ 17:58:23
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica

Aahhh, men om du säger A måste du ju säga B (i detta fallet vad de var för lögn) =D iaf i vilket sammanhang du ljög!

2008-09-18 @ 18:10:46
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0