21/8 Hep Stars!!!

Hepstars! Har äntligen hittat något som augustifesten erbjuder för oss coola människor som inte nöjer oss med svindyra karuseller, kassa marknader och i och för sig vackra men ack så korta fyrverkerier. Idag spelar Hepstars i Vasaparken :-D Jag kommer givetvis att vara på plats tillsammans med "bästaste bästisen" Carin... :-D (den enda tillräckligt snäll för att följa med) :-D


Hur som helst- kan ni fatta att det här blir andra gången jag kommer att se Hep Stars live! Underbart! Skulle vilja lägga ut filmen jag spelade in på en av mina favoritlåtar "Speedy Gonzales" men min dator bestämmde sig visst för att krångla lite så ni får själva gå in på youtube och söka reda och lyssna på den låten :-D Mysigt var det också när hela Vasaparken sjöng med i "inatt jag drömde" den låten är verkligen fin.


Nicklas orkade inte alls se hep stars dock så han valde att ta några öl med Danne istället. Det tyckte jag han gjorde ganska så rätt i för att ha honom gnällandes om att de är dåliga hade inte vart en så kul upplevelse. När uppträdandet var slut hade vi redan missat fyrverkerier och allt så jag tog en promenad ner till resecentrum och sen så blev det spårvagnen hem. Nicklas kom indroppandes någongång senare ;-) så då blev det att mysa och titta lite på tv och diskutera vad jag skulle göra för att få maximal nytta av min lediga fredag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0