23/9 Morgonstund och nada VFU

God Morgon!
Eller jag hoppas i alla fall att det är en god morgon för er. För mig känns det inte sådär jättebra. Jag har fortfarande inte fått ett mail angående min VFU placering så jag är hemma idag också. Tänker väl uttnyttja den här hemma tiden till att träffa Carin vilket alltid är kul men ändå. Bara för att vara duktg ska jag även läsa ut en skolbok som jag lånat på bibblan och som jag ska lämna tillbaka idag...

Målen för dagen:

  • Läsa ut "Fantasin till makten" av Ronny Ambjörnsson
  • Diska och dammsuga
  • Städa iordning badrummer
  • Träffa Carin
  • Kanske Fina och Leo (har inte sett bilen än ju!)
  • Vara ute massor i det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0