24/9 Grupparbete bl.a.

Nu är jag vaken och klockan 10 ska jag vara i skolan. Sorry att det inte blev någon uppdatering om igår men jag kom hem så sent och sen hann jag bara sitta och dega på MSN ett tag innan jag totalt somnade. Planerna jag hade för igår hann jag inte heller genomföra utan istället var jag verkligen men Fina, Danne, Leo och Carin i princip hela dagen. Vilket var jättekul fast det betyder ju med att jag har mer att göra idag...

Skolan från klockan 10 fram till ?
STÄDNING AV LÄGENHETEN
Läsa en bok (kurslitteratur)
Skriva "klart" ett paper kring VFU:n

Njut av dagen, Il be back!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hähähä de står 24/5 i din rubrik =P lycka till med det du ska göra idag!

2008-09-24 @ 13:28:27
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0