24/9 Ny bloggdesign! ^^

Så var man tillbaka efter en HÅRD dag i skolan! Här hemma väntade dock en TOPPEN ÖVERASKNING! Tack snälla Angelica (http://angelicasgnallbank.blogg.se/) för att du fixade ut headern på bloggen åt mig! Så himla toppensnällt!!!  Så nu får ju ni gärna ge en kommentar om vad ni tycker om det nya utseendet på bloggen? Jag tar gärna emot både ris och ros, för jag har faktiskt gjort headern själv (stolt), även om det var IQ som fixade ut den på bloggen ^^.


Åter till min dag då. Jag mötte gruppen klockan 10 nere på bomull. Så satt vi RIKTIGT LÄNGE uppe på biblioteket och planerade och visserligen kom vi en bra bit på vägen men jag blev trots allt riktigt tung i huvudet och var inte på humör för grupparbete. Dessutom så fick jag den SVÅRASTE och knäppaste uppgiften av ALLA! Jag ska, i trä, rista in 4 kinesiska tecken och göra ett pussel av de! Hur ska jag lyckats med det egentligen? Blev ni nyfikna på vilken uppgift vi har egentligen? Det är information som kommer senare näs jag också kan berätta hur det har gått för mig ^^

   När vi var klara med grupparbetet för dagen och jag skulle sätta mig på cykeln för att trampa hemåt ringde telefonen. Det var Henke som sa "vänd dig om" och vem står då nere i dörren och ler om inte Henke? Han var bara en snabbis i skolan för att lämna in en portfolio så det slutade med att jag fick skjuts hem och vi åt Mc Donalds och tittade en del på TV och snackade om allt och inget som vanligt.




Nu har Henke precis åkt och jag ska ta och sova "middag" en snabbis eftersom jag har en hel del saker att göra både i lägenheten och skolarbete så vill bli lite piggare först. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig layout! Blev riktigt glad när jag kikade in här idag! Tycker du lyckats få till något som är riktigt DU Therese :) "En färgklick i vardagen", om fler kallade sig så skulle allt vara roligare/finare/bättre alltid! Ser trevligt ut!

2008-09-24 @ 17:10:23
URL: http://mariaskriver.blogg.se/
Postat av: henrik

VARNING!!! kommande text kan innehålla slag av ironi och grovt tolksamma skämt...



snyggare blogg... inte fan då... den ser lika upp o ner ut som vanligt ;)

och jaa... skolarbete kan du få mera av om du vill mitt exempelvis ;)

sen är vår lilla tette lika blind som vanligt ;) man står 3meter ifrån o ropat o vevar med armarna men ingen respons... bästa sättet att ta kontakt då... ring på telefon ;) kan man passa på att mobba na lite också XP...



och hennes sova middagsnabbis kommer vara i ca 3h ;) eftersom hon fick stå ut med mig i ca öööö 30min till 1h XP... då måste dem vila upp sig för att mentaliteten hinner komma tillbaka ;)



så nu orkar ja inte dumma mig mer
XP

men håller med... iq är riktigt duktig... kanske ska be henne fixa min blogg då ja aldrig skaffar en ;)

ha det bra o skratta gott ;) hej hej

2008-09-24 @ 17:12:26
Postat av: emmy

Vart fint...=) skulle med vilja ändra min men mins dock cike hur man la upp den haha:P

2008-09-24 @ 17:15:56
Postat av: Line

Headern blev skitsnygg, den var glad på nåt sätt, precis som de ska va.. ;).. tyvärr vet ja ju inte hur den såg ut förut.. :)

2008-09-24 @ 17:18:06
Postat av: Malin

Headern blev ju bra, fina bilder på dig. Och layouten i övrigt känns stilren och bra. =)

2008-09-24 @ 17:19:59
URL: http://mallzawillow.blogg.se/
Postat av: Carin

Schnyggt! ;)

2008-09-24 @ 20:40:48
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com
Postat av: Sara

Klockrent tjejen! Snyggaste bloggen ja sett! Speglar verkligen din personlighet - och med det menar jag enbart positivt förstås ;-)!

2008-09-24 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0