25/9 Hemma igen ^^

Har nu jobbat klart för denna dagen. Eller nej, har massor som ska göras i lägenheten så funderar faktiskt på att behålla jobbklädseln på för det brukar ju gå bättre att få en del saker gjorda (som tillexempel städning) då ^^.
   Idag på jobbet har man haft ett "rent" helvete- haha, rent helvete när man jobbar med städning ok, jag är trött då är dålig humor helt okey! Hur som helst så har de infört nya städrutiner och det är inte världens enklaste rutiner man snackar om inte utan det gäller verkligen att krypa på ett dyngsut badrumsgolv för att få det rent numera! Mycket inspirerande :-S

Kort sagt: Kanske inte den bästa arbetsdagen precis...

Nu ska jag vidare till min bilddagbok (http://theresenylander.bilddagboken.se) för att lägga in ett par bilder på mig och Carin när vi lekte med Leo i förrgår. Kom på att jag glömde fota Dannes goda mat! Annars hade det verkligen kunnat sukta sönder er!!! Sen blir det nog duschen i alla fall, jag får se till att lyckas städa i "vanliga" hemmakläder!

Just det, jag har lagt in bilden på Henke (eller mer korrekt) Henkes hand nu också så vill ni se den får ni bläddra ner till det inlägget från igår ^^

Det var nog allt från nu iaf. Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch då, de jobbet som redan är ett helvete utan sån rutin =P min åsikt iaf.

2008-09-25 @ 20:43:19
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0