25/9 Sovdags...?

Sovdags?


Det är ju frågan om man ska gå och lägga sig nu alltså? är ganska så trött samtidigt är jag inte alls trött fast å andra sidan sitter jag bara och degar framför datorn nu och har inte ens roligt egentligen... Så då borde man lika gärna kunna sova.

   Sitter och tar emot lite låtar från Sofie på jobbet. Måste bara vänta tills det är klart. Sen får det nog bli sängen. Har snackat med Sofie i telefon i 1 timme och 37 minuter idag. Det är ganska så bra för jag fick vardagsrummet dammsuget ^^. Varför städar jag bara när jag snackar i telefon? Kom också på att jag måste ringa Becca, har totalt glömt bort det! Fast har ju visserligen vart i skolan eller jobbat så har ju ändå inte vart ledig, men ändå. Dessutom var det ju riktigt länge sen jag snackade i telefon med IQ, jag måste nog ta upp det där med att ringa och snacka av mig lite med folk. Vad säger du IQ, kan jag ringa nästa vecka? Eller vänta- du kommer ju snart :-D


Nu är snart alla planeringar för Nicklas och mina födelsedagsfester färdiga ^^. Ska bara få till det där med datumen... Datum förresten- det är verkligen en sak som kan förstöra ett annars riktigt bra liv! Det blir så dumt ibland. Nästa helg nämligen ska jag iväg på mitt helgjobb, alltså får Nicklas vara "själv hemma" och helgen efter det så har Nicklas helgtjänst så då blir jag "själv hemma". Aja, thats life ;-)


Söta drömmar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ingen fara Tette,jag har själv haft mkt att göra.. kanske hörs i helgen.. Snygg blogg dessutom Tessen:)

2008-09-26 @ 11:23:37
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0