26/9 Försvunnen fest? :-(

Undrar ni över titeln? Svaren kommer här ^^. Jag är säker på att någon snackade med mig på MSN i måndags eller tisdags och frågade om jag skulle på en fest och jag är säker på att hon sa fredag kväll. Problemet är att jag inte minns vem jag snackade med och jag minns inte vad det var för fest jag (förhoppningsvis) är välkommen till.

   Hur som helst så är det ju annars den stora Gripenfesten på plan 3... Malin har sagt att hon släpper in mig om jag ringer så det är ju en plan i alla fall. Men snälla, du/ni som ska ha festen, vart och när ska jag vara där? Är på världens festhumör. Nicklas följer i alla fall inte med. Han ska på grabbkväll imorgon hos Doddo så idag tänker han vara hemma ock vila upp sig.


Just det, planer för imorgon? Det är ju kulturnatten, vart ska du/ni? Är det någon som ska till trappan på hippiefesten? Eller kort sagt: Vad ska jag göra imorgon? Hatar när det finns så många alternativ!!!


Dags att leta fram en partyklädsel, over and out ^^!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0