26/9 Riktiga vänner!

Vill bara säga att det verkligen märks vilka som är ens fina riktiga vänner. Folk som är intreserade av vad som händer i ens liv och människor som hör av sig och vill hitta på något. (För övrigt är tyvärr inte jag en sån bra vän :-(

Men efter allt som hänt, Nicklas bil som blev stulen; mina taskiga tentanerver och att Nicklas dessutom blev jättesjuk så får man helt plötsligt världens uppmuntran och otroliga livslust igen. En vän ger mig och Nicklas ett presentkort så vi kan gå på bio och muntra upp oss själva!

TACK TACK TACK till BECCA OCH DODDO som är RIKTIGA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var så lite så,vi tyckte ni var värda det och behövde uppmuntran. Det behöver alla ibland:) Kramar Rebecca o Andreas

2008-09-26 @ 19:58:12
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Nikolina

Hej söta du! vad är otrohet för dig? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn och din åsikt finnas med i inlägget senare ikävll, tack puss!!

2008-09-26 @ 20:27:52
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0