27/8 Önskelistan ^^

Har börjat skriva min önskelista just nu :-D Det är alltid roligt även om det jag gillar allra bäst med födelsedagen är att få träffa släkten, man vet ju aldrig hur länge de finns i närheten liksom. Hur som helst: Varför vill inte människor ge "tråkiga presenter" även om det är vad man verkligen behöver? Jag som inte har råd att handla kläder så ofta eller att gå på bio ÄLSKAR ju att göra det, alltså är presentkort en asbra present som jag verkligen uppskattar. Men någon som vill ge mig det då? "Nej, men det är ju en så trist present, önska dig nåt annat." Får man ganska så ofta höra... Jaja, visst ge mig något annat då men sanningen är ju att presentkort på kläder, filmer, bio, allt sådant är så kul och betyder så mycket!


Här är iaf min önskelista :-D :

  •          Ostfat samt ostknivar
  •          Kräftbestick
  •          Fisktallrikar (OBS. Glastallrikar i form av en fisk 4 st)
  •          Matta OBS: en som går att damsuga och gärna trastorka!
  •          Strykjärn
  •          Parfym (Gärna en härlig doft som passar till vintern men ändå piggar upp)
  •          Ett armband (Gärna med hållbar länk)
  •          Nyckelskåp (till hallen - gärna i blått)
  •          Biocheck (Vill bla se Wall- E)
  •          Böcker i serien Damernas Detektivbyrå- ej Giraffens tårar eller Kalaharis skrivmaskinskola för män (OBS vill ha Pocket)
  •          3 stycken blomkrukor (i samma stil som de jag redan har)
  •          CSI DVD Box Säsong 6
  •          CSI Miami DVD Box Säsong 2
  •          Sing Star Legends PS2
  •          Presentkort= ALLTID UPPSKATTAT!
  •          Barskåpshjälp! (Japp, ni läste rätt ;-))

-          Baccardi Razz

-          Baccardi Apple

-          Absolut Ruby Red

-          Absolut "Vanilj Vodka"

-          Apple Sourz

-          Blå Couracua (Bolz Blue)

Det var nog allt tror jag :-P Längtar tills på söndag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fick du då? Fick du något av det du önskade? =)

2008-09-09 @ 22:40:32
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wall-E var en jättesöt bra film. Den måste du se:) Såg den igår..

2008-09-11 @ 12:10:47
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0