27/9 Morgonstund med guld i *gäsp*

Som den traditionella lördagmorgon det är så har jag givetvis tvätttid idag med. Blev bara 2 stycken 60 graders maskiner idag så det går snabbt och bra i alla fall. Blev dock en vit t-shirt (min) och en vit skjorta (Nicklas) över, men de sparar vi tills nästa lördag ^^.

Nu ska ni alla få hjälpa mig att hålla tummarna för att min cykel inte är stulen eller ligger i strömmen på väg mot festen, igår glömde jag nämligen cykelnyckeln så min hoj har stått vid Campus ALLDELES FÖR NÄRA STRÖMMEN hela natten! Vill nästan inte gå och ta reda på om den är kvar eller inte... Känner ångesten komma krypande!

Festen igår var jätterolig och jag hade sån tur att jag fick skjuts hem av ett gäng som skulle till Katrineholm. Jag fick även en puss av  en kille (tror han hette Hampus?) när han släppte av mig vid hållplatsen "Tecknikhuset". Haha, gulligt värre ^^

Nej, lika bra jag fortsätter med tvättning och annat när jag ändå är vaken så lägger jag in ett kollage av festbilderna senare, blir säkert roligare att titta på än en massa text ^^

Den älskade maskinen som snor min tid idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0