27/9 Så blir man med bil?

Det verkar som att Nicklas inte kan hålla sig längre, han ringde på en annons igår. Ända sedan porschen blev stulen och vi insåg att den inte skulle gå att få tillbaka i kördugligt skick :-( så har N suttit som klistrad vid blocket (http://www.blocket.se) för att leta fram en likvärdig bil. Visserligen kan han ju inte hitta en som betyder lika mycket eftersom han fick porschen av hans morfar och det var hans första bil men nu kan man i alla fall hålla tummarna för att han får sig en bil med körglädje igen!

Jag får se vad som händer, jag har ingen anning. Jag får i alla fall inte följa med och titta på bilen, Nicklas tror att jag kommer att snacka förmycket?! Har ni hört något så konstigt nån gång, jag som alltid är tyst ^^. Danne tog han minsann med sig. Spänningen är olidlig.

Här låg en länk till bilen på blocket men den funkar inte längre att klicka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0